12 okt. 2007

Första...

Tata looooovers..!
Jaha ja! Första inlägget, och vad ska man skriva?
För tillfället går väll inte allt så väldigt lyckat ungefär. Ungefär sak på sak på sak om å om igen. Blivit rånad, två ggr. sjuk hela tiden, inga pengar och massa skit. Men det är väll ungefär samma för alla nu för tiden!
Just det ja, jag har råkat ut för magsjuka idag... INTE KUL! Ingen bra timing om man säger så, tävling hela helgen o jag kunde itne vara där. Men är frisk till söndag har jag bestämt mig för.

Haha åkte från valhalla o skulle hem vid halv fem tiden.. NOG SMART! Huuuur mycket köer som helst och jag var bara tvungen att spy hela tiden, det va riktigt tokigt, lyckades komma nääästan hela vägen hem, hoppade ur bilden vid vägen å kalva som en liten gris. HAHA.
Mår dock bättre nu :)


Annars har dagen varigt lyckad.. haha, jobbade på min kära lilla grill 8-14 alltid bra med jobb, blir lite mkt ibland bara!

Jeje, vi får la se hur livet ser ut imorgon, om man kan lyckas ta sig hemifrån en liten stund.. Vem vet..

Ha en fortsatt fin fredagkväll Folkens...

Peace out.... ET

1 kommentar:

(•_●) sa...

söööööööööööööööte