30 okt. 2007

Tisdag....
Jao, en bra dag helt enkelt..

Sen senast har det väll inte hänt något särkslit speciellt.
Mest jobb og så!
Jag har beställt och köpt biljett till Island 5-10 december bär det av, det blir riktigt kul hoppas jag tjohoo!

På torsdag ska jag äntligen få träffa dom bästaste flickorna Johanna o Lisa då drar jag till Slagelse, har dock inte hunnit fixa någon fin inflyttningspresent.. sen som alltid. Men kan inte vänta tills jag får krama sönder dom! DEJLIGT!

Elin har fått iorning på sitt rum.. det tog bara ungefär 3 veckor att måla det o få allt på plats.. men om det blev bra? joo de blev sjukt bra riktigt nöjd.. man kanske ska satsa på att bli såndär inredare.. naaaaee tror nog inte det! Så himla svårt att veta vad man vill bli. plus att man typ måste ha MVG i alla ämnen för att komma in på typ dom skolorna på det jag tror att jag vill bli men men får la jobba på grillen resten av live... jag menar.. varför inte lixom!

Desperata hemmafruar e ju för jävla bra altså, så fort man börjar se ett avsnitt vill man verkligen aldrig att det ska ta slut, men vill bara se mer o mer.. dom är ju så jävla sjukt roliga o sånna grejjer! o så spela vi Yazy idag igen, jag vann.. NOT! Nånting med otur har jag hört? njaee kanske otur, kanske oskicklighet.. vem vet, men jag är ganska glad ändå!

20 år om 5 dagar = ytterligare 1 år äldre o gå på systemet tillåtet.. woho! Sen behöver jag fan inte bli så mycket äldre!
FESTLIGT!

Sleepa now kanske? jaa försöka iaf!

Peace out..

Inga kommentarer: