2 apr. 2008

Brillmongo

Idag har jag invigt mina nya glasögon ute bland fok, efter många om och men blev det faktiskt bra reaktioner på det, fina, du ser annorlunfa ut... bla bla bla! Trots detta blir det nog inte vardagsmat att ha på mig brillor, inte riktigt min grej, men det är ju kul att kunna variera sig litegran iaf!



Dagen har varit trevligt och var faktiskt inte jättetrött imorse på jobbet, sjukt skönt, så jobbtimmarna gick aldeles utmärkt och snabbt framåt för att sedan åka hem till syster (min blivande lägenhet) och ta en riktigt go nap på ca 3 timmar. Det är typ det bästa att sova på dagen. Efter detta trots att jag var helt död lyckades jag ta mig till träningen för att köra lite styrka och kolla på genrepet inför Grencuperna Junior i helgen, där jag förövrigt ska lyckas vara speaker, kommer vara sjukligt nervös. men det ska nog gå bra!

Om en vecka drar toooobie & punell till thailandet utan mig, kommer sakna dom när dom ska vara borta i hela 2 månader.. SHIT!!











1 månad kvar till jag blir stooooor






Inga kommentarer: