6 apr. 2008

Tävlingshelg

Japp, då var ännu en lång tävlingshelg avklarad.
Det började redan i fredags då jag åkte direkt till valhalla sporthall för att vara domaransvarig och fixa massa mackor, kaffe, kakor etc. Kom hem till syrran kanske vid 23.00 och somna nästan med en gång.
Dagen efter tro det elelr ej gick jag upp klockan 7.00 eller ah skulle varit då men försov mig till ca 7.45 och kom bort till hallen vid 8.20 för att då börja förbereda inför tävlingen.
Tävlingen började och jag var speaker för pool 1 och det gick ju hmm... sådär omman får lov att säga som så, gjorde ju ex antal missar men det är ju kul att testa på lite nya saker.
I följande pool 2 hade jag hand om musiken, och det var då tjejerna tävlade. Redskapen gick väll inte helt som planerat men friståendet gick väldigt bra och dom låg på en 3e plats efter 2 pooler. In på 3e poolen var kennedys ungdoms lag med och tävlade och gjorde en riktigt fin insats i fristående och slutade 0.05 pong efter sista finalplatsen.
Lag 1 hamnade på 6e? polats i kvalet med poäng 8.2.
Så var lördagens tävlingar slut och det blir lite städ, förträing och mys på kvällen. Sebbe slagga hos mig och Nicke var med över en sväng på kvällen!

På söndagen lyckaes jag vara i hallen en stund efter 8 för att fixa iordning för tävlingen!
Det var en riktigt kul tävling att kolla på eftersom de bästa lagen i varjegren bara kör så är ju nivån mycket mycket högra än vad den var igår!
Som speaker gick det ritkigt bra idag iaf i final damer och jag tyckte tillockmed de va ganska kul, kanske lite långtråkigt men ahh trevligt..
Tjejerna hamnade på en 5e plats med poängen 8.6 iaf, riktigt starkt gjort och fint var det..

Nog om helgeno tack för mig

Flytt om 25 dagar.. wiiiieee

Inga kommentarer: