17 juli 2008

Bert stjärt


Va bara tvungen att skriva om en go konversation med Jannica:

Jannica säger:
svalde du det då ?

Neeee, såhär börjar det:
Jannica säger:
göru ?
elin . säger:
kollar bert
elin . säger:
skulle göra flourskölj förut, HAHA
de gick inte bra
Jannica säger:
haha
Jannica säger:
hahaha
Jannica säger:
varför ?
elin . säger:
kunde inte andas i näsan,
kvävdes typ
Jannica säger:
hahah
Jannica säger:
haha
Jannica säger:
svalde du det då ?
Jannica säger:
hahah sjukt kul vare o höra
elin . säger:
hahahha
Jannica säger:
jag skulle vilja se det



Här kommer lite gott från Bert:
Berts pappa: -BERT, BERT, BERT FINALDAGS, FOTBOLL FOTBOLL!!! BERT, BERT!!
Berts mamma: Fredrik, har du sett min matchhalsduk?
Berts pappa läser brev från Bert: "-Problem med benet, ingen fotboll, gick på violinkonsert klockan 17.06.32. Bajs Bert
Berts mamma: -Benet...
Berts pappa: violinkonsert??
Berts mamma, förtvivlat: Neeee..
Berts pappa, förvånat: Baaajs..??
Senare i avsnittet
Berts pappa: -Jag visste det, min son är ingen kulturfjant. FOTBOLL FOTBOLL FOTBOLL
Ännu senare:
BERT: Hon vet vad jag heter. Jag vet vem hon é, jag vet vad hon heter. Å hon älskar mig gränslöst! Nu é de bara å gå till präseten. Klart slut Kärlekstjut.

Inga kommentarer: