7 juli 2008

Semester


Då har jag altså äntligen semester, dock är det bara 7 dagar kvar...
Semestern började i fredags då det blev till att dricka maassssa bärs, gott!

På lördagen va jag med min gode vän Hannah och vi var såkallat "danslärare" för en tjej som ska gifta sig på möhippan, de var bra! rokka fett...
SEn hade hannie unt moi en heldag vid vattnet och pizza o sen en massa med bärs på kvällen ute vid JOhanna som för övrigt nu är hemma i två veckor :) Efter att vi kommit hem till mig igen vid ungefär klockan halv ett på natten, bestöämmer vi oss för att gå ut på min gräsmatta och dricka resten av alla ölen. Så där sitter vi i npågra timmar mitt i mörkret tills det veeerkligen börjar spöregna. wonder....

Igår stack vi ut med Punells båt.. Jag, Punell, Christian, Nicke & Tobbe.. det är ju bara livet! Medans dom var ute och åkte wakeboard så blev jag och tobie lite rastlösa så vi bestämde ju oss då för att fiska krabbor.. HAHA.. Sen var vi bara fast. Vi fick en 35 st.
Underbart härlig dag, thx grabbar..



2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart med krabbfiske juu!!

Anonym sa...

Gott med semester, själv är det FEM härliga veckor kvar tills man får vara ledig :( Men men, ska väll inte klaga, får jue i alla fall vara ute i det öönerbara vädret hela dagarna..
Kram på dej. Lööve syrran