21 juli 2008

Stress hets..

...som jag alltid säger, IDAG ska jag inte stressa upp mig.. uta ta det lungt och chilla på det. Men när jag väl kommer till jobbet börjar jag springa.. Jag måste hinna med både det ena och det andra.. fylla upp, städa, diska, torka bord, skubba, svbba, vika bestick, skära tomater och gurka.m.m.m.m. i all oändlighet bara för det ska vara fint kl 22 så jag slipper vara där ifrån senare än halv elva.. Så mycket slip, och när jag väl kommer hem är jag aldeles flr pigg för att ens tänka på att hoppa i säng i tid!
Jag vill börja om, hitta nått annat, ny stad, nya folk, nytt liv, börja om på en ny kula och uppleva nya saker.. Nu kan jag det jag gör och det är dags för en förändrig, tyvärr får det dröja fram till nästa sommar.... men sen får de räcka!
Enough is enough

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänker i samma banor som du el hearto - me love u duvet.