20 nov. 2008

Blogg...?

Egentligen förstår jag absolut ingenting innom bloggvärlden.. Jag tycker det verkar kul, men att jag inte ens lyckas göra en fin bloggsida till mig själv för att jag är så överdrivet inkompetent och otekninsk, framförallt när det gäller just datorer -gör mig helt sjukt frustrerad, hysterisk och galen.
Så sitter jag här och läser hur andra människor skriver, då undrar jag... vad kommer allt ifrån? hur kan man sitta och skriva om sådant jag aldrig ens skulle kunna tänka mig att diskutera med en levande varelse?
Det är är riktigt kul att läsa andras bloggar, både folk jag känner och okända människor, för att se hur olika alla människor skriver.
Det vore ju kul om man hade gåvan att kunna göra det, tyvärr är det inte fallet och jag får helt enkelt leva med att vara en misslyckad, tråkig och helt otroligt egentligen onödig bloggare.

Kram

Inga kommentarer: