30 nov. 2008

Sömnsvårigheter och knäskada... järnspikar!

De senaste dagarna har jga inte kunnat sova om natten, i fredags somnade jag klockan 05.00 och skulle upp och jobba kl. 8.00 tror ni jag var pigg då eller...
Igår blev kvällen så lång att de blev säng kl 6.00
Och idag kan jga bara inte somna inte ens trött!

Kan det bero på att idag på träningen står jag och imiterar Björn Gustavsson och dansar då knät bara vrider sig och knakar INTE lite heller och sen tillbaka, japp det var de knät också. Kanske dags att börja inse att jag inte ska hålla på med gymnastik längre.
Synd och skam då det är de absolut BÄSTA jag vet. Kroppen orkar inte längre....

För övrigt var kvällen igår helt okej. Biljard blev jag dock rejält spöad på av Christinan och Punell eftersom jag faktiskt tro det eller ej, var helt katastrofalt värdelös. Sen var det PC såklart som alltid är chill o gott och ta en öl eller två!

Är hemma hos min käre mor och far och tänkte försöka ta och hoppa mig ner för trappan och ner i sängen...
ORKA??????? Orka vara klantigast på jorden!

1 kommentar:

Anonym sa...

akta sömnproblemen! jobbigt värree. knä, hoppas det läker snarast!