4 dec. 2008

äntligen helg...

...jag snart är det helg, men man ska ju inte klaga på átt jobba dock.

Imon ska jag på Glögg kväll... can't wait, med mina goa jobbarkompisar o syrran och några andra, ska faktiskt bli trevligt och intressant :) Annars inga planer för helgen faktiskt, chilla ta det lungt och så.. Kanske dra en bowling?

Sjukligt trött är jag, men som de senaste 15 nätterna kan jag inte sova... har blivit allt från 1-6 timmar per natt som är på tok för lite för mig!
Det blir lixom så när jag inte kan sova där på natten så ligger jag bara och tänker och tänker och tänker, jag tänker på ALLT från himmel och jord, jobb, gymnastik, vänner, vad jag ska göra med mitt liv och framför allt VAD som egentligen betyder något för mig, och Vad jag betyder för allt, vad gör det för skillnad egentligen! Men om man tänker så kan man ju tänka in i all oändlighet... Och det är PRECIS vart jag är påväg och hamna med alla mina tankar..

Barnen var BRA idag :) Jag blir glad när dom är glada och blir bättre, det är BÄST!

20 dagar kvar och ännu ingen julklapp köpt.. GAH


Inga kommentarer: