7 mars 2009

hellooooo









Ojojoj, vad mycket det är som har hänt den sista tiden, går inte ens att berätta i ord haha typ!
Fredagen den 13e februari klämde syster Emma ut en liten Noel, och därmed blev jag moster, trodde aldrig man kunde bli så glad som att få hålla en lite söt pojke som min syster har haft inne i sig i 9 månader.
I tisdags (?) följde min andra syster Lisa trenden och fick en underbar lite flicka som ska heta Thea, och därför är jag nu dubbelmoster :D Har dock nte fårr träfa den lille jentan ännu eftersom dom är kvar på sjukan!
I Gymnastiken har det hänt mycket.
Vi var i Kungälv och tävlade Göteborgstruppen där det blev Guld till USM/JSM tjejerna och silver till mian tjejer USM2, dom var hur duktiga som helst första gången med friståendet :)
Helgen efter vart det Tävling i angered Regionsklasserna.
Där gjorde jag min domardebut och det gick ju faktiskt helt okej, kanske låg lite väl högt för det mesta, men spännande iallafall.
Efter det var det dags för mitt lag att tävla, det var riktigt kul men jääävligt stressigt då man var ute på golvet och tävlade 5 ggr på 1,5 timma.. Men kul var det iaf.
Guld blev det i alla grenar med tjejerna :D
Med mixen blev det 4e (?) plats i både matta och hopp (?)
Förövrigt försöker jag hinna med mitt liv så gott det går, får la se om jag har lust att börja blogga igen, det är ju rätt trevligt att läsa polarnas bloggar så.. tja varför inte.
Det bästa just nu: Hannah som alltid gör mig glad och finns här när jag känner mig ensam och deppig. Toffifee och coca-vola för det är så jäääävla gott. Att mamma och pappa kommit hem från Thailandet. Och det våriga vädret som var här i torsdags, det gör livet lättare.
Sämsta just nu: stress, stress och stress. Människor som inte fattar något. Och att jobba 12 timmar i streck utan att sitta! ONT I FÖTTERNA.
Kärlek till er

1 kommentar:

Anonym sa...

Får inte Noel vara med på bästa just nu listan? puss puss