31 maj 2009

kvällspromenix


Jag har hittat min nya favoritsyssla, promenera..
Helst själv med sjukt hög musik från ipoden i öronen..
Det får mer än gärna vara mörkt och jag ska vara helt ensam ute i natten!
Det är okej med andra, men bättre själv, man får välja sin takt själv, man får välja musik själv, man får tänka själv..
Kan precis hem från en kvällspromenad och det var det skönaste jag ahr gjort på riktigt länge, ville inte riktigt gå hem faktiskt, men sen måste man ju tänka på att det är en dag imorgon också, även om sängen inte lockar för fem öre idag heller!(?)

Efter en vecka med snitt 3 timmars sömn per natt, börjar jag ju undra om det är så det ska vara. Men jag kör på det, de går ju fan inte att sova ordentligt.

Idag går ALL min kärlek till min underbara familj och hanniepan....

Inga kommentarer: