12 juni 2009

Familj..



Jag tänkte bara skriva något riktigt värdefullt jag läset igår :
"Utan familj är människan ensam och skakar i kylan"
Det är så jävla sant va, hur hade jag klarat mig utan min underbara familj?

Pappa..
Är det bästa människan på hela jordklotet, ställer alltid upp för mig och alla andra i hans omgivnimg. För snäll och sätter alla andra före sig själv. Hjälper mig varje dag i vått och torrt både ekonomiskt och psykologiskt.


Mamma..
Bästa mammsen, har roligt som ingen annan, och har ett underbart skratt. Får mig oftast att tänka rätt.


Lisa..
Helt underbar människa, och min syster. Finns där alltid för mig och hjälper mig med det mesta. Alltid glad och positiv och man blir alltid glad av att vara med henne.


Emma..
Emmsen, som jag har växt upp med, lekt med under alla år, pratat med om allt. Och du har nu en familj! Det är elt galet. Jag börjar känna mig stressad ;) Underbar!!!


Nicke..
Kan vara det roligaste människan på hela jordklotet! Skrattar ALLTID när man är med honom. Hjälper imig alltid när det behövs. Helt crazy är ordet som dyker upp i min hjärna.
Min familj är det bästa jag har, och jag älskar er hur mycket som helst även om man kankse inte säger det allt för ofta..!! Tack för ni är som ni är och alltid hjälper lillskiten med allt!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för de fina orden! älskar dig syster yster!!!/Lisa

Anonym sa...

så himla fint skrivet elin, go du är! puss från kenta