3 juni 2009

Min bästa tid i livet

OLLERUP!
Ta mig tillbaka till 2006...


Underbara springcenter


Gamla hallen

En till hall

Stor ID hall med klättervägg


Ute poolen

Poolen med hopptorn där jag hoppade från 10an 3 ggr :)


Våran kära matsal med maaaasssaa kartoffler


Uppvisningar

Äventyrsbana och massa andra äventyr


Dans och bevaegelsesal


Österrike..


Dagen julölen kommer!!


Utklädningsfester.. Här Emma, Lisa & Jag som gettokillar


Sista tiden

Goa Norrmän
Mysiga människor
TRÄNING

Underbara tid, ibland får jag sån reminder om hur lätt livet egentligen var där borta, inget jobb man behövde tänka på, man kunda bara gå in till polaren brevid om man behlvde snacka och hur fort tiden egentligen gick. Jag gick ändå där i 10 månader.. Det bästa året i mitt liv...

Inga kommentarer: