18 juni 2009

Tillbaka i vanlig ordning..

Känns som att jga kommit tillbaka till mitt goa flyt där det händer saker hela tiden, jag kan ärligt säga att jag trivs så sjukt mkt bättre med att ha fullt upp hela tiden än att inte ha något att göra.

Efter en dag med, tvätt, storstäd, jobb, köra bil hit och dit, handla både här och där, träffa massa folk, och ännu mera jobb känner jag mig helnöjd. Fast trots denna sjukt hektiska dag så är jag äckligt rastlös, orkar inte sitta still, och har nyss vart ute på en liten nattvandrig, ska nog ta till om en stund.
Har också kommit fram till att jag är nattmänniska, det är ju bara underbart. Dock ALLTID jobbigt att gå upp (nästan). Imon har jag iallafall sovmorgon till cirkus tio har jag bestämt mig för. Ska ju fixas och donas inför midsommarfirande imon. Blir morgonpromenad och affären med Helly så fort jag vaknar och sen är det dags att korka upp vid 14 med mina bruds i torslanda. Ser faktiskt fram emot morgondagen, alltid kul att vara med sina vänner.

Och mpste säga stort tack till världens roligaste Jessica som stannade kvar en timme extra, det är ju bara underbart. "Asså" "Tack så mycket.." ge mig mer roliga uttryck min vän!

Hannah ringa mig nu, har inget att göra...

KORVAR till Gabbe!!!!

Ha en trevlig midsommar folks, det ska iallafall jag ha...

1 kommentar:

Gabbe sa...

korvar :D schysst! Ha en superdag!