8 sep. 2009

en helt vanlig tisdag :)

Frågan är om det är okej att pressa en 11a åring med styrka tills hon börjar gråta?
Det var vad jag lyckades med idag, jag får ju så fruktansvärt dåligt samvete. Första denna terminen hittils, borde bli fler framöver om vi fortsätter såhär... Men det är kul och dom har kul fram till stunden dom bryter ihop. Det jobbiga är att det är så svårt att veta vart gränsen går för en 11a åring..

Sjukt bra träning för småttingarna förövrigt, jag är så imponerad och stolt, och ser verkligen fram emot en riktigt bra termin. Nystart är alltid härligt.

På måndag börjar min nystart på life. Då är det dags för försök nummer 284756320235 på att bli nytting, bar at denna gången ska det funka, det måste det, dags to make my dreambody, och drömvikt.. Jag ska bli fabulouse, and thats just it.

SPOTIFY är det bästa jag någanson varit med om, i LOVE it.

NY TV SNART kanske? sjukligt dyrt bara...

Inga kommentarer: