16 sep. 2009

Fråga Olle


Fråga Olle tajm.. så bra.

Varför får folk sälja sex?? Om inte någon får köpa sex? Jag själv tycker det är heeeeelt sjuk, så motsägelsfullt. Fast som det är så finns ju lagar, och så bryter folk dom, absolut. Alla människor bryter väll lagar? Jag har gjort det, ni har gjort det och det kommer alltid att vara så. Men det är ju ändå FEL!
Ett samlag på 10-12 minuter kostar 600 danska kronor, det är ju helt sjuka pengar.
Helt normala, söta tjejer/kvinnor/killar jobbar altså som hora/gigolo. Och tycker att det är en helt naturlig sak. När jag tänker efter egentligen så skulle vem som helst kunna göra det, för hur mycket vet man egntligen om sina grannar/arbetskamrater och kompisar.
Sjuka tankar snurrar i mitt huvud nu!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Min gode vän Jannica har bestämt sig för att lämna Oslo för att komma hem till GBG och MIG, jag kan inte vara gladare. Hoppas det blir Gbg ett tag nu bara ;)

//ellan