18 sep. 2009

gympis.

Jag har inget jobb på gympan på hela helgen..? tumbling steg 2 kurs. Funderar på att vara med och köra lite, var ju ändå 5 mdr sedan jag tränade, men fan va jag saknar det. Ska va med en stund om jag får och om foten håller.

Hemma för tredje dagen i rad från jobbet, har inte sovit något inatt (typ) Jag har hostat, sen har jag hostat och hostat lite mer. that sucks. Så det blir en heldag i soffan framför tvn.
Sitter nu och laddar ner sista avsnittet av Make it or break it (en amerikans gymnastik serie) som är grymmt kul. Sjukt mycket spännande intriger.


Här kommer lite sköna gympapics:

Laget 2008 - Sara, Malin, Jag, Hnnah, Emilia, Britta
2005? - Katta, Lisa, Julia, Johanna, Jag, Hannah, Malin
Våruppvisning 2006 - Johanna, Lisa, Jag, Katta
-08 - jag passar
KGC -09 - Kicki, Sara, Linnéa, Britta, Jag, Malin, Hannah, Fatima, Emilia
KGC-09 - Sara, Malin, Hannah, Jag

KGC -09 - Hannah F, Fatima, Linnéa, Malin, Emlia, Hannah, Sara, Jag


Styrketräning med kidsen ht -09


Klasser vt -09 - Emilia, Britta, Malin, Jag, Sara


Klasserna ht -08 - Kicki, Malin, Sara, Katta, Hannah, Jag, Britta


Jag -08



Laget -08 - Malin, Hannah, Britta, Jag, Kicki, Sara, Linnéa, Katta


Jag & Hannah


JC -03 - Gabbe, Ylva, Ewe, Hanna, Jag, Johanna, Johanna, Jessica, Katta, Madde, Gabbe, Malin


Lisa & Jag -05


Jag & Sara -08
-05 - Jag, Gabbe, Amanda, Cornelia, Lisa, Hannah, Johanna, Julia, Britta, Agnes, Malin, Alexandra, Kicki, Frida
JC -05 - Lisa i handvolt, Jag tillöp
Tha Biffs för X antal år sedan
Jag svettsor
Jag passar Ellen -09
Hanna & Jag UGG guld -09

NM -07


//ellan

Inga kommentarer: