25 sep. 2009

Här kommer några klassiker från mitt kära jobb..:

"ollonfinger"

"Kan du spruta mig i ansiktet?"

"Tack så mycket"

"Hej jag heter Jessica"

Tänk va kul man kan ha på jobbet..

Annars en okej dag på jobbet inte så stressigt som det brukar vara och det tackar vi glatt för :P


Igår kom min fader med gåvor till mig när jag var på gympan.. Jag fick en ny taklampa, så kanske äntligen flugorna kan försvinna från min gamla grisiga äckliga lampa. Fick även gardiner och örngott.. men olika gardiner? Fattade inte riktigt, men de fynkar nog.

Så helgen till ära kommer spenderas i hallen då vi har våra kära gästtranare från danmark på besök, så ikcäll sätter "helglägret" igång vid 19.00 och håller på till 22.00.. Vi får hoppas att tjejernafår ut sitt absoluta max i helgen. Och jag ska nog se till att köra på lite jag med.

By the way, svar från fabro doltorn, och om jga ska få min vårdgaranti att opereras inom 3 mdr så blir det inte hos min favoritdoktor.. WHAT TO DO? I wan't him, and only him....

Jeje, det ger sig nog. Innan jul hade ju vart najs..

Duscha nu, hade..

Inga kommentarer: