9 sep. 2009

It's getting late..



Ja just, klockan börjar bli mycket och jag är inte ett dugg trött, det är som vanligt, trots alla försök för att bli piggare på morgonen , finns det inte att jag skulle sova innan 01 någonsin. Glad skulle jag vara om jag började bli trött vid 23... Jag känner att det kommer bli en sömnlös natt, inatt igen.... Ge mig ett gevär så jag kan skjuta mig när jag går upp imon bitti..

Det regnar, blåser och blir mörkt tidigare, det känns att hösten börjar komma. Jag längtar faktiskt lite till vintern då alla sätter upp alla julpynt och tävlar om vem som kan ha mest julbelysningar i träden utanför deras hem. Det är en mysig känsla jag har under den årstiden.
Tyvärr finns det många nackdelar med hösten också. Det blir för kallt, och man möste köpa massa varma kläder. Men det värsta är att alla kompisar som inte längre bor kvar i Göteborg och vart hemmaöver sommaren, åker tillbaka till sitt....

Sitter och letar efter bra träningsmusik på min nya favoritsysselsättning spotify, dock finns det tyvärr artister/band som inte finns där. Lite halvbad, men de får fungera, för det är ju faktiskt riktigt bra de där med spotify.

Idag körde vi på bra på gympan, första gången med småkillarna och det gick ju faktiskt helt okej. Med äldre gruppen var det grundträning och vi har nu fått igång goa uppvärmning med de flesta grupperna, och jag kan ju säga att blir inte dom varma så är det sjukt konstigt, för jag svettas som en gris.. UNDERBART, älskar att känna att man gör något. Träningsverk idag efter styrkan jag gjorde tillsammans med småknattarna igår, mina lår är ju helt fucked up. Också helnöjd med det, träningsverk kan både vara det bästa och det värsta som finns.

Inga kommentarer: