13 sep. 2009

lägenhet..?

...kan inte bara någon komma och säga: Hej, här får du en lägenhet.
Det går inte bra med lägenhetssökandet, boplats har bara lägenheter i Biskop, Länsman & Bergsjön (typ) som har priser som passar mig. Det finns inte, har aldrig funnits och kommer aldrig finnas någon chans att jag ens skulle tänka på att flytta till något av de ställerna.
Gärna en 2:a för under 4000:-/mån möjlightvis en 3:- om jag ny ska flytta ihop med H som planerat för under 6000:-, helst ungefär där jag bor men gärna närmare stan, majorna hade inte vart helt fel, skulle även kunna tänka mig kålltorp området. OFTA det kommer hända...


EN helg med blandade känslor har det varit, alla har ju sina upp&downs, men jag tror nog att jag är en av dom med flest sådanna, har sovit heeeeela dagen idag (fram till träningen såklart) Och bara vilat mig, är visserligen väldigt trött fortfarande ändå, vilket är lite halvknepigt.

Imon börjar helvetesveckan (som är varannan vecka) vilket innebär JOBB JOBB JOBB HELA VECKAN, aaaooouch vad jag längtar tills måndag nästa vecka :P ''




Detta är en gammal goding från ett av mina första läger i Halmstad måste vara 2001 eller kanske 2002. Då hade man ju iaf kroppen. HAHA.... SWEET

Inga kommentarer: