19 okt. 2009

måndag igen..

Lyssna på


Oasis står och har alltid stått mig väldigt nära hjärtat, jag älskar denna musiken. Tyvärr har bröderna splittrats, men förhoppningsvis kanske dom hittar tillbaka till varandra igen, så vi kan få mer sån underbar musik. Liam & Noel Gallagher Har gjort fantastisk musik tillsammans. Detta är en av mina absoluta favoriter tillsamans med Live forever.


Måndag och bara 4 dagar till fredag, dom senaste veckorna känns det som fredag har vart minst varannan dag. Fredag hela veckan, fredagsmys hela tiden. Tid är just det jag inte har över, aldrig, någonsin. Tiden ja faktiskt försvinner bara iväg helt och hållet. Men det är ju bra att ha saker att göra hlea tiden.

Igår vaknade jag upp med igentäppt nästa och kunde inte snacka alls för att halsen var så tjock, jag tror att detta är efter en härlig lördagskväll som spenderades lite här och var faktiskt. En kär vän Helena fyllde 24 år och detta firades med tapas på manana, inte helt fel men blev lite väl mycket alkohol kanske.
Efter detta blev det vidare till Rosen för att ta en öl och lite dans, jag och Jannica smet ut iväg en halvtimma och träffade några andra och smet in på vad det nu igen hette kommer jag inte ohåg, men där blev jga presenterad för en ny shot Hot shot, den var god, mycket stor dock. Efter ett tag begav vi oss över till Rosen igen för att senare jag och Hannah mötas upp med mina kära jobbarkompisar Jessica & Emma, desvärre var Jessica för full på sin 20 års dag så det blev ingt möte där. Mötas upp med helly och gänget och sen för att avsluta kvällen med massa dansandes och shottandes på Dacing Dingo!
Lång kväll och sen blev det också, inte smart med tanke på att jga faktiskt skulle upp och jobba klockan 10. Men det klarade jag som vanligt helt utmärkt, och fick faktiskt sova ända fram till 13 idag :)

Nu blir det granskande av fristående till killarna och sedan lära ut till dom och försöka få dom att sträcka på benen.

Msn med Gabbe händer faktiskt inte varje dag, men idag tog vi oss tid att ha en chatt dejt, me lajk.
Island på nyår, me don't know.

Jag gillar inte potatis...

Inga kommentarer: