10 okt. 2009

Min ryggrad är heeelt fucked up, helt bucklig och blåmärken finns det gott om. Allt för en liten kullebytta på golv.. :P

Kan ju inte direkt påstå att matchen va det bästa jag sett, men de va kul att sitta och kolla på två sjukt insatta killar som river sig i håret av ilska för förlusten. Men jag gillar dom ändå, alltid!

Hannah sitter och plattar håret som by the way tar låååååång tid, och jag sitter och kollar på en skumm film. Go lördagskväll, och är riktigt nöjd med att jag klarar mig igenom den UTAN alkohol!
Så imorgon är det dags för en go gammal klassisk göteborgstävling som alltid är kul att tävla och som det ser ut för mig nu så är det den sista tävlingen jag gör. Inte helt i form men det ska bli riktigt kul. Efter jag tävlat är det dags för mina barn att tävla hoppas på GULD guld guld :)
Mina älskade vänner Malin & Britta ska komma hem från mitt kära ollerup och kolla på oss imon.. Ska nog krama sönder dom.. kanske.. tror jag... JA...


over and out..




Inga kommentarer: