25 okt. 2009

sugigt

Idag känner jag såhär...





Imorse gick jag upp helt i tid för att hinna göra lite småsaker innan kursen började vid 10.00. Då kommer jag ut i bilen och inser att jag glömt låsa!! På båda sidorna.. det händer ALDRIG. Men nej så var det faktiskt inte. Nej nej det har vart någon jävla idiot som gjort inbrott.. då ställer jag frågan.. VARFÖR? varför förstöra för andra, det skulle inte ens komma på tanke för mig. Bilen är tokförstörd invändigt och blodig överallt, hela min dagsplanering är förstörd. Eller kanske hela min planering är förstörd, eftersom jag INTE kan klara mig utan bil, jag behöver bil för att kunna hinna med allt.
Tack så jävlafuckinghelvetsjävlafanskapshelvete mycket för det TACK!!!
Lär ju inte få ut några pengar heller. SUG

Hursomghelst kom min kära syster och körde mig bort till kursen, som jag faktiskt tro det eller ej klarade. Känns hur skönt som helst. Iaf något som går bra idag.
Jag säger bara jag hade aldrig klarat mig utan min underbara familj. ni är BÄST

Så blir det till att ta vagnen till Bergsjön idag, och skulle inte förvåna mig om något häner! Med min underbara tur.

Idag är det INTE bra...

//

Inga kommentarer: