27 nov. 2009


Okej för fyra dagar sen var allt bra, livet frid & fröjd osv.
Alla har ju självklart sina up and downs, men hell no att allt ska komma och kännas skitbajs på en dag. THIS SUCKS!

Igår va en grymm dag, visserligen vaknade jag upp helt jävla toksönderdeppig och sur, men trots det slutade dagen helt grymmt bra med 2 guld, 1 silver & 1 brons och en mega stor nalle som vi nu gett namnet stig-sven. Det gillar vi mucho grande. Så sjukt glad var jag resten av kvällen som spenderades med HannieSan.

Vaknade idag med ett lika stort leende på läpparna som jag faktiskt (tro det eller ej) har haft ett ganska bra tag nu. Detta leendet försvann ganska fort väl inne at work så att säga, sen kändes allt bara bad. Hela dagen var lixom bara helt förstörd... svårt att få tillbaka det där då!
Jag brukar alltid (eller ja ofta) känna på mig när något ska hända, då syftar jag på typ någon form av utskällning, att någon tycker att jag uppfört mig på fel sätt eller behandlat någon fel. När jag känner på mig detta händer det också oftast inom kort. OCH en stor del av mig säger att imon kommer jag bli ledsen över något, och ja jag vet att detta låter så jävla retarded så att de inte är sant, men om min magkänsla säger så så blir de så and thats just it.


Jag och syster

2 kommentarer:

(•_●) sa...

bus-unge hahahaha! okej du får en mini-utskällning av mig nu (endast kärlek vännen, endast kärlek) döpte vi inte nallen till sven-ivar? haha! stig-sven är iofs lite vackrare

thedenius sa...

men vafan jaaa, det gjorde vi solly asså.. får ändra det..