18 dec. 2009

Christmas time...


Yes nu börjar det verkligen närma sig julen och jag har enast några enstaka saker kvar att köpa.
Så va har å hänt en senaste tiden, njae eller jo ganska så mycket faktiskt. en 13e ecember var et lucia och Julfest me gymnastiken, lite biler finns här nedan på det.

Luciatåg
Småtjejerna som tomtar


Jag och söta Malou

Sen blev det de årliga pepparkaksbaken hemma hos mor å far



Där Thea åt lussebullar

Och Noel bakade sina första pepparkakor

Och det avslutades såklart me mjölkrig mellan mig och Emma, som jag självklart vann.

Och till et stora, jag har vart i Halmsta och opererat min lilla fossing, jag mår bra och foten känns faktiskt mycket bättre idag efter 2 dagar. Dom var hur bra som helst, men det var änå ngt av et värsta jag gjort. riktigt jobbigt. Men så är det kanske värt det med får vi hoppas.

Julafton Soon, me lajk.

Gabbe är hemma lek..

Inga kommentarer: