1 jan. 2010

2010

Okej det är nu 2010 och faaaan va tiden går fort, kommer ihåg det som igår när jag var med mamma och pappa och kollade på GP fyverkerierna i stan för att fira milleniumskiftet. Usch börjar bli gammal nu.. 22 och har så himla mycket jag vill göra i livet.

Nyårsaftom firades med pojkarna och det blev en liten härlig middag, blev inte mycket alkohol för mig, smart drag att blanda alkohol med tabletter och hela världen bara försvann vid kvart över tolvslaget. Men mycket raketer var det. Och fick även se hur dom firade tolvslaget kl 6.00 i vår tid på Times Squere i New York (på tv). Fan va jag skrattade inatt när killarna snubblade in en efter en hemma hos Punell fulla som kastruller allihopa..

Dagen har spenderats ute i tumle me mor å far och det blev väldigt många härliga skratt när mamma berättade om hur mamma och pappa träffades, och jag måste säga shit vilket perfekt par dom är, sånt som bara finns i sagorns värld ungefär.
Mycket kortspel blev det vilket jag som vanligt inte vann, utan far min vann som vanligt..


Jannica & Michaela kom och hämtade mig underbara som dom är eftersom jag fortfarande är ett litet kryckmongo. Film och mys sitter aldrig fel..

Detta året ska bli bäst, och mina nyårslöften håller jag för mig själv :P


Dags för film och somna in i drömmarnas värld, godnatt alla mina 2 läsare och gott nytt år!

Inga kommentarer: