10 jan. 2010

Holmes

Okej dagen idag har vart mycket inhållsrik. Började bra med att vakna klockan 15.00. Shit bra jobbat och helt ärligt så tror jag det är nytt rekord. Men fastnade för en dokumentär på Tv inatt efter att ha sett Borta med vinden x antal timmar med Kostelic.

Bio blev det med tjejerna från jobbet och Sherlock Holmes är en bra film helt klart.

Sen lite planering och bestämmelse att jag faktiskt äntligen ska ta mig till ollerup och hälsa på Gabbe, Malin & Britta med Katta, Kicki & Siim i slutet av månaden. Och efter helgen i Ollerup Beger jag mig såsom det ser ut nu till Slagelse för att hälsa på Johnsa några dagar.

Har också sett färdigt säson 4 av Entourage och har därmed inga mer avsnitt kvar på min dator.
Så vad ska jag nu fastna i månaden som är kvar av min ledighet.

Sherlock Holmes

Entourage

Ollerup springcenter


Lisa, Johanna & Moi
Gabbe, Jag, Malin & Britta
love

//

Inga kommentarer: