26 jan. 2010

tisdag igen..

..och om 3 veckor börjar jag jobba igen. Efter nästan 6 veckor hemma börjar man känna att det faktiskt inte är så jättejobbigt (förutom att det kan bli lite tråkigt då)
Det är väldigt skönt att bara få ta det lungt ch göra saker när man själv vill.

Dagen har spenderats i tvättstugan, källaren och i lägenheten. Jag har tokrensat bort massa med skit, städat nere i källarförrådet och tvättat minst 10 maskiner.
Ändå har jag sjukt mycket kvar att städa bort här hemma.
Fortfarande sjukt deppig över alla mina kläder som är borta och har inte sett ngt spår av dom tyvärr.

Några program som jag gärna följer nu när jag är hemma hela tiden är The Biggest Looser, SYTYCD & Paradise Hotel. Trots att jag missade alla program av paradise innan nyår så har jag kommit in i det bra nu på senaste. Min absoluta favorit är Jackie som jag verkligen hoppas tar hem hela skiten.

Igår spenderade jag hela dagen hemma i T-landa och bara slappade, fick också grillad mat som Fredrik stod för- I 10 minus stod han ute och grillade, det är ganska komiskt faktiskt. Men gott var det och gör att man längtar ännu mer till sommaren.

Ne, TV e bra

//

1 kommentar:

neao sa...

Asså jag vill ju inte komma med några anklagelser mot någon viss person, men det kan ju vara hon den där som åkt utomlands... inga namn nämnda då asså...... *host*Hannah*host*

^^