16 okt. 2007

De senaste dagarna har jag tilbringat mestadelen av min tid på min aldeles kära grill, vilken jag älskar mer än livet, naee skämt åsido.. hehe.


Jobbade hela dagen igår så hann faktiskt inte med något som helst annat på hela dagen!





Idag har jag också jobbat, en ny tjej kom så vi fick lära henne lite goa knep! Verkar vara en go tjej ja. Hysterisk dag mycket mycket kunder, men då gåt tiden fort!


Drog till min käre vän Helly from hell efter worket o kollade på desperata hemmafruar o staying alive, vilken var en otroligt dålig film, utam någon som helst handling, men men så är de ibland! Fack, blev spöad i Yatzy cirka 5 ggr, måste vara något fel på min tur haha!





Helly fyller år idag så jag var den första att gratulera Grattis grattis på en stor dag hurra tralala!





Ja, något mer kul har ju inte hänt de senaste två dagarna.





Är trött, kan inte somna....





Redo för en ny uppiggande dag i den goa feta oslukten o atmosfären på grillen imorgon!
Tobie är ensam åkare i Idre 2004 TOKKUL!!
Peace out




Inga kommentarer: