14 okt. 2007


Tidigare ikväll gick jag upp på avenyn för att träffa några poolare det kändes kallt, nästan som att det var vinter ute. Så kom jag och tänka på hur underbart härliga sommarkvällar vi kan ha ute i underbara tumlehed så får för mig att lägga in denna bilden ja hittade igår!


Dagen har som väntat varit ganska lång, började med att gå upp ungefär vid 06.48 för att käka frulle och dra mig in mot stan och tävlingshallen.

Allt var som vanligt och jag var bland dom första i hallen.Träffade laget och lite började värma upp, förträningen gick skitbra för alla och det var dags för tävling. Vi var först ut på tumbling och det gick väll helt okej. Inte kanon men inga missar iallafall och det blev en siffra på 8.6o.

Sen var jag iallafall färdigtävlad för denna gången och tjejerna skulle hoppa, det gick nog inte riktigt som förväntat, några småmissar och en poäng på 8.40.

Nu var det hårt om laget skulle få stanna i final eller åka ner. Dags för dom att köra fristående, och dom kör sitt bästa någonsin och lyckas få tävlingens högsta poäng som blev 8.70 och slutade sammanlagt på 25.70 och en finalplats klar för Rm tävlingen som går i vår.

Lite städning i hallen m.m. och allt var klart..

Tack för en go dag Kennedy.


Sen blev det lite chilledill me gabbsan å hannie kebab o lite tok hemma hos mig, ut å köra bil en sväng bort till Gabbe, och sen in till staden för att träffa gamla klassisar man inte träffat på kanske ett halvår om inte mer. Det var härligt att träffa de goa folken igen.

Sen körde jag och Matilda bort mot torslanda och jag ringde Malin som var hemma från Norge över helgen. Satt och tjöta lite i bilen om allt och inget, alltid lika kul att prata med dig Malin :P


Så i helhet en absolut helt godkänd dag, tack alla folk som färgar mitt gråa liv med massa fina färger.


Peace out

2 kommentarer:

(•_●) sa...

TOK,du kan ju inte ha 44 profilvyer redan :S

Anonym sa...

Hej Sweety, :) Underbart , kul med en final plats:) Jag vill också tävla :(
Haha kulme magsjuka :/ eller inte.. faan va jobbigt.. men tur att du inte va sjuk så länge..
PussPuss miss you