16 dec. 2007


Jag saknar mest av allt dom bästaste i världen, Lisa och Johanna, som by the way kommer hem om endast 5 dagar. :D Jag saknar mina torslandatjejer och tiderna vi hade tillsammans.
Jag längtar efter att få hålla om någon, som bara är min, att älska någon och bli älskad tillbaka.
Jag önskar mig julklappar som är på tok för dyra för att få, och jag önskar att jag kunde flyga.


Senaste tiden har vart som vanligt, work work work ungefär, och i fredags var vi ute på personalfest på Hard Rock Café som var riktigt najs, förfest hos Sara på jobbet och sen direkt på fin middag, som jag verkligen inte orkade öta upp så min arbetskamrat fick mina goa rester :) Sen var det bowling typ sån fubbbowling fatta inget, men det var kul som fan och jag ägde upp alla, iallafall första serien tills jag itne orkade vara seriös mera. Sen gick nästan alla från jobbet hem och jag, Emma & Sara drog vidare till bryggan, vilket var riktigt trevligt faktiskt träffade sen Punell o Tobbe som jag senare åkte hem med! Fast med en heölt sjuuuuukt konstig taxi som typ bytte ansikten heeeeela tien och hade volym 19495 på så att man verkligen fick ont i hövvet, fast det var ju en givande resa!
Tack folk för en riktigt trevlig kväll med på tok för mkt alkohol!

Igår på lördag som det var då var de arbete som gällde som åkte jag hem och sov för jag var sjukligt trött.
Och idag har jag också bara tatt dety lungt, var i staden med Jannica, obbe o Punell å fick köpt några av de första men också de bästaste julklapparna! Och sen drog jag å tobbe å köpte pizza kolla på en film, o jag drog hem sen o har storstädat mitt rum o min garderob som har tagigt cirka 5 timmar, tokigt trevligt.

peace out..

Inga kommentarer: