11 dec. 2007

Back in buisness

Jahopp, så vart man hemma från vulkanlandet Island igen! En mycket trevlig resa med mycket roliga saker!

Jag och Gabriella åkte till Island för att hälsa på min käre vän från Ollerup.. Olof! Mycket roligt då det var så längesen vi sågs sist!

Resan innehöll mycket äventyr o liknande. Bland annat så kunde man se mig på en häst (vilket inte händer varje dag) och bad i varma källor och den blåa lagoonen som var en riktig höjdare måste jag säga!
Så var vi och kollade på Gaysier som var riktigt fedt faktiskt.. det sa lixom bara poooooof!! Haha. Va och kollade på Gullfoss, som jag blev riktigt impad av.. ett så kallat vattenfall helt otroligt mycket vatten som lixom bara forsade och forsade!

Så blev det party och sånt såklart!

Vi var också och kollade på många träningshallar som fanns, och jag måste säga shiiiit va dom måste satsa på gymnastiken på Island, har typ aldrig sett så fina hallar någonsin (förutom ollerup då såklart) Skulle det komma en sådan träningshall till Göteborg så tror jag faktiskt att jga hade gråtigt av glädje! Hursomhelst.. Tack för en trevlig resa!


Så nu är man back in buisness igen.. Jobb idag å sista träningen med barnen! God jul mina små favvisar!!

Over and out

Inga kommentarer: