3 dec. 2007

Japp då var det redan December och jag har inte lyckats vara här inne och skrivit något på år och dagar (känns det dom) Fast det är ju bara trots allt en månad! Mycket saker an hända under en månad!

Den första stora grejen som har hänt är att jag har blivit 20 år och totalt aldeles vuxen som man säger, fast känner mej fortfarande som 12.
Helgen efter min stora dag så var det partaj hemma hos mig, såklart vill man ju att det ska vara ltie halvtokigt så utklädsel var ett måste, en lyckad fest tror jag alla kände det som, och vi blev exakt 51 personer till slut! Tack alla för en underbar kväll!

Den andra stora saken som har hänt är att mina småtjejer har tävlat sin första rikstävling Riks Cupen yngre som arrangerades i Angereds sporthall. Tävlingen rullade på som vanligt när det är vi som arrangerar den :) haha. Nackdelen för alla gymnaster var väll att vi inte fick någon skola att sova i i Angered så det blev Kortedalaskolan så det är en liten bit bort, så spårvagn fick det bli för dom, fast dock inte för våra små söta tjejer dom fick åka minibuss (LYX)
Tjejerna tävlade på som dom skulle och sutade på en 14e plats i kvalet av 34 lag. (11 lag gick till final) Osis!

Sen är det JSM som har gått nu i helgen i Halmstad!
En fin tävling med mycket bra gymnastik
helgen började i fredags med att hämta upp minibussen på marklandsgatan och när jag kommer dit är det då altså en aoutomatväxlad bil (har kört det en gång) så starten var allt inte riktigt som den skulle, kan nog inte ens räkna upp alla de gånger som jag drog handen mot väelspaken ut i luften HAHA. Under helgen blev jag helt kär i minibussen och kände mig som en kung när jag körde runt i den hahaha.. Kul hade vi iaf jag å bussen... neee..
Tjejerna började på lördagen att tävla i Fristående som gick tokbra 8.05 ingen dum poäng för frist det. Sen var det tumbling, helt okej med ett fall! Trampett gick verkligen inte som den skulle. Men det är sånt som händer!
Träffade folk från ollerup med tokkul, Emma var där från Växjö, Sofia från Gävle, Gunnar, Nicke & Sebbe från KFUM alltid kul o träffa folk från skolan!
Tävlingen vanns iaf av Brommagymnasterna, tvåa kom Täby och 3a kom STG. Ja vad ska man säga, stockholm är helt enkelt en grymm gymnastikstad!'
Herrklassen vanns av KFUM wohoo och två tätt efter blev Bromma. spännande fight eftersom de höll på poängen fram till prisutdelningen! Grattis killar till Guldet!

Tjaaaoo, det är väll de stora grejjerna som hänt på en månad i mitt liv! sen har det varit massa jobb den resterande tiden, och sjukdom o allt möjligt haha.. Just de Malin har fyllt 18 år med grattis till henne igen.. fast det var ju i Oktober HAHA!!
På onsdag bär det av till Oslo för at sen flyga till ISLAND! Tror ni att jag är nervös för att flyga eller, får la hoppas att det går finfint.. haha!
Igår snackade jag med den bästaste i telefon i hela 20 minuter, gissa om jag saknar henne, bara 3 veckor kvar till vi ses igen brorsh Assa Lisa då haha..


Idga är jag ledig så här kan man ju fan inte sitta hela dagen!


Peace out


Inga kommentarer: