25 mars 2008

Fick ett sms av min vän häromdagen:
Taget ur svenska ordboken 1903:
"NEGER - En människoliknande apa som bor i hydda, när han är glad spelar han trummor" WHAT, sjukt var värden inte alls var utvecklad på nittonhundratre talet ;)


För övrigt har helgen varit helt okej, har jobbat långfredaf, var ledig påskafton jobba påskdagen och även annandag påsk, så nu är det bara 4 dagar kvar till man är ledig dårå.. YEY
Nu i påsk har det även varit väldigt fint väder, tokigt mycket snö hit och dit, så försvinner det, så kommer det nytt som fruser till is bla bla bla, det är ju ganska kul med snö, men tokigt halt när man ska köra bil faktiskt!






Igår träffade jag mina toslanda brydar efter jobbet, mys och spela spel kväll, alla var där utan alicia.. Buuuuuuuh!! Hehe, sjukt kul vi får allt ta att börja umgås igen tycekt jag.

ORKA JOBBA..

JOBBA JOBBA JOBBAA!!!
Endast 36 dagar kvar my dears

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar dej gumman :D nu får du läsa min blogg också ;D hehelove you / Sofia