21 mars 2008


Tjaiiiooo...
En titt på dagens stooora händelser. Ja det började med utt uppvaknande relativt tidigt, för att bara ha en aldeles underbar och inte alls stressande morgon. Go frukost, läsa lite tidning, snacka lite med föräldrarna, tv. Och sedan vid tjaa en sisådär tjugo över elva, halv tolv tog jag den lilla gröna bilen till mitt jobb.
Där var det hur lungt som helst och inte alls mycket kunder på hela dagen, så mycket smått och gott fick man allt gjort, bland annaat har jag städat en städskrubb och bara det tog väll någon timma. Ganska stolt är man ju måste jag säga!
Efter jobbat drog jag iväg till min kära syster Emma som ska iväg till landet långt bort (USA) och har beställt lite saker som hon ska köpa till mig där, mycket trevligt att träffa dom goa för övrigt! Ha en trevlig resa!

Sen drog jag bort till Helena för att titta på slutet av det underbart goa programmet Let's dance, som jag bara älskar. Det blev ju en allt för tokskön kille som åkte ut, trots att det var rätt blev man lite besviken, eftersom man säkert inte kommer få se så mycket mer av killen in the future så att säga.
Aja, det blev lite kortspel, PINAN som bara är för kul, innebörden i spelet är typ att man ska slå så hårt man bara kan på förlorarens hand, SJUKT KUL!
Och så nu åkte jag hem :D
Ja sådär såg min händelserika dag ut.
Kanske blir det lite mer händelserikt imorgon!

Har även glömt att gratta våran kära lilla KATTA som blir hela 18 år idag (fredag) och får äntligen gå ut och supa skallen av sig på krogen (lagligt).

GRATTIS KATTA!!


Imorgon är det påskafton! Vi ska måla ägg som det alltid lyckas bli varje år Sen hoppas vi på lite dricka bärs på kvällen, för vad skulle veckorna vara utan en bärs i slutet av dom??


40 dagar kvar till flytt och till jag är vuxen tjej!


over and out

Inga kommentarer: