20 mars 2008

hmm...

Då undrar man faktiskt vad som håller på att hända med sverige!

BOMBHOT på en gymnasieskola?? WHAT? I göteborg??? Det lixom händer bara inte, jag kan bli så himla upprörd när jag snackar om sånt här. Jag menar hur fan ser Sverige ut om 20 år lixom.. Typ som AFGHANISTAN! Och så är det menigen att våra barn ska få stå ut med all denna skit som bara kommer närmare och närmare.. Helt f*cking unbeliviable!

För övrigt har veckan varigt helt okej, den har vart sej lik. Det har däremot inte vädret varit! Det har vart helt sjukt fiiiint väder och helt plötsligt bara börjat toksnöa, som det öfrövrigt gör juuust nu, sjukt kul att köra bil i det btw. Men dagarna är ändå helt okej och strålande sol för det mesta! Och då undrar man ju också VARFÖR vädret är som det är, förmodligen är det ju vi människor som orkasakar det också med alla våra otroliga utsläpp osv. Så då tänker man, jahaja så våra barn ska leva med detta om 40 år då vädret typ har blivit helt tokkatastofalt. Yeye kan hålla på föreveeer om detta.

Jobbat hela veckan och inte är man ledig för att det är påsk ne, utan då ska man såklart stå och sälja korv på långfredagen.. Helt onödigt om man frågar mig, men whatever, pengar är ju pengar och det är ju bara helt fint.

Har tränat med, det har faktiskt gått heelt okej, har kunnat tränna två dagar i rad, och tillåt mig då att säga det var Huuuuuuuuur lång tid som helst sen jag kunde träna en hel träning
utan att nästan spy av smärta, men nu har det gått helt fint i två dagar *stolt*
Kanske kan man börja köra helt igen? naaah lite mer fotstyrka först kanske!
Jag blir glad av gymnastik, jag blir glad av människorna där.. Jag gillar alihopa, dela intresset med en massa personer som är där samtidigt, helt obeskrivligt! Att få bara göra en volt är att känna lycka!! Gymnastik is the shit!

Har kommit på att jag inte har någo att se fram emot, och det är ju inte så bra, så vad sägs om en liten trip utomlands..? LISA?? YEEEy




Peace and Love my friends