13 mars 2008

Waaaaalla

Mina små gymnaster på
Gbg truppen! POSA

Ibland behöver man någon som säger till en så man tänker till lite, ibland kan det gå till överdrift! Alla är inte perfekta inte jag heller lovar ;)

För överigt händer det inte så mycket chilledill!
Jobbar min 12:e dag i rad imorgon och har även lördag kväll att jobba.. PENGAR!
Flyttar den 1:a MAJ till kyrkbytorget, syrrans lägenhet eftersom hon och killen har skaffat sig en egen!
By the way det har vart två kanontävlingar. Göteborgstruppen!
Där placerade RM laget sig på en 4:e plats och mini C på en kanonfin 6e plats!
USM laget knep guldet, ganska så överlägset har jag för mig
Helgen efter var det M/F/T regions finalerna ute i angeredshallen. Där var våra underbara tjejr huuuuuur bra som helst! Dom vann i trampett, kom 3a i matta och på en riktigt fin 2a plats i fristående. och vann därmed över USM laget i matta & Hopp, STARKT! I friståendeklassen deltog även mini c och lyckades inte helt ta bronsmedaljen utan kom 4a, riktigt bra med tanke å att åldern i snitt på gymnasterna i yngreklassen var ca 4 år äldre än alla i mini C!!

Ibland undrar man ju vad folk tänker med, altså vad tjänar man på att vara otrevlig mot folk som försöker hjälpa en? blir helt förvirrad:S vad är det som händer med världen, är det meningen att vi ska gå runt och hata varandra i framtiden och låta alla ta hand om sig själva utan överhuvudtaget någon hjälp av någon annan alls? Självklart finns det en förklaring till detta tänkande men det är på tok för långt för att jag ska orka skriva om det nu!

I'm BACK!!!!

Inga kommentarer: