28 juli 2008

fucked up..

Idag mår jag inte så bra. Allt känns bara jobbigt och tungt. Jag vet inte vad jag vill, jag vet inte om jag orkar och jag vet inte om jag kan, det är så mycket hela tiden och aldrig lungt! Det ända jag vet är att jag inte vill må såhär längre!





Sorterade massa gamla papper igår och hittade några gamla skolarbeten från gymnasiet. Bland annat ett arbete om Lewis Hine, en världsstor fotograf som levde på 1800-talet? har jag för mig, han fotograferade i vitt och mestadels på arbetande barn i fabriker etc. och arbetande män högt uppe på byggnade. Hans bilder är helt underbara att titta på, och jag kan sitta hur länge som helst och tänka allt möjligt om bilderna han har fotograferat.


Här är ett av hans största verk






För övrigt var morgonen fin, åkte ner till strömssund med Malin & Punell för att bada och sola.. huuuur gött väder som helst och upp emot 22 grader i vattnet! kan inte bli bättre. Sen begav jag mig av till jobbet där de inte var kul idag, detg är varmt varmt varmt, svetten rinner och ac:n suger fett. Men dagen gick iaf relativt fort. 4 Jobbardagar kvar till semestern, orkar INTE mer

Inga kommentarer: