3 aug. 2008

Semester..


Har äntligen semester nu i lite drygt 2 veckor.. alltid något. En vecka komma vara träningsläger i halmstad frösakull, hur mysigt som helst.. men väldigt hårt och oftast skitkul (dom åren jag har klarat mig utan skada) I år ska jag satsa på att hålla mig hel hela lägret.. woho.

Så i fredags så Kom Gabbe, Katta & Olof ut till mig hos mot och far, där blev det först lite grillning sen bad & öl.. Senare kom det fler folk hit å dit fram och tillbaka osv. trevligt värre.

Igår var jga hemma hos Matilda som hade avskedsfest eftersom hon ska flytta till Uppsala i 4 (?) år och bli apotekare. Congrats till det och hoppas det går strålande.. Kommer på besök!
Så nu ser jag fram emot en veckas semester utan att behöva känna mig stressad, ingen tidspress, eller känna att jag måste åka hit och dit hela tiden. ÄNTLIGEN!
På väg i säng nu och kl. är så mycket som 23.30! Såpass tidigt, man ska ju inte sova bort hela dagarna lixom.
Over an out than

Inga kommentarer: