13 mars 2009

Det är ju trots allt fredagen den 13e...

och.. svar JA det var en mindre lyckad dag.

Vaknade upp ch var pissigt trött, altså extremt mega trött.. och direkt på väg till jobb och köra bil i 2,5 timmar då ja nästan somnar med alla ungar i bilen.. GAAAALET.

Optikern sa: Ja da har synen försämrats mer, vilket betyder att jag ska betala 400 kronor mer än vanligt för ett halvårs linser HURRA!!! KUL.

Kommer hem och ställer bilen där nere som vanligt.
Ner igen och ska köra handikappsjohanna till stan, då har jag KLANT ELIN glömt stänga av ljuset på bilen och nu är den DÖD DÖD DÖD. KUL.
Fick gå med en hoppandes joahanna till eketrä för att sen ta vagnen in till stan, rutorna var krossade på vagnen och jag satt och skakade för det var så jääävla kallt. KUL.
Jag och spårvagnar går nog inte riktigt ihop altså, lat som man blivit efter att ha haft körkort och bil i 3 år!

Åker bort till Kortedala för att leka med min goingar Christian, Punell & Tobi. Jag köpte friterade räkor men nu mår jag PISS. KUL.
Magen är seriöst 5 ggr så stor som vanligt och känns som jag ska spy upp alla mina inälvor. KUL. Blir nog aldrig mer friterade räkor för mig altså!
Såg Changeline filmen.. det va riiiiiiktigtbra, jag rekomenderar den starkt till alla filmälskare..

Träning imon 11 och jag måste ta bussen.....!! HALLÅ ELLEr

KULKULKUL



Inga kommentarer: