11 mars 2009

onsdag..

Onsdagar suger.. oftast! Idag var en riktigt sugig dag.
Den började med att jag vaknar kl 6.00 och är helt kanonpigg, men tänker äsch vafan jag måste sova en timma till iaf.. Så ringer det från jobbet "Vart är du?" Då har jag försovit mig till 10 över 8 istället... Kommer till jobbet och är heeeeelt cp trött hela dagen men levde igenom den iaf!

Efter jobbet så cleanade jag hemma och försökte sova lite men de gick inte, så Hannah kom över och gjorde mig glaaaaaaaad... "Hoppla bilen" (med finsk brytning)

Träningen var inte bra inte inte inte alls bra, jag hade ont, jag har ont ont ont.. Mina fötter bara värker och jag vill inte gå det gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. ÅHHHH vad jag älskar smärta! eller inte...
efter ett jävla lipande i några timmar tog jag bilen och åkte hem och längtar efter en ny dag, bort från denna NU.

1 kommentar:

(•_●) sa...

Pusspusspusspussspussspuss