12 apr. 2009

påsketider

Japp det är påsk och otroligt fint väder.

Påskafton firades hemma i torslanda (utan mor & far) tillsammans med Lisa, Magnus & lille Thea, Emma, Freddan & lille Noel (Harry) Det blev dock absout ingen påskmat för fem öra, men det blev det bästa som finns grillad fläskfile, korv & Kroketter självklafrt sjukt mycket ketchup, grillad majskolv och till efterätt grillade bananer med choklad. Detta är det bästa jag vet att vara hemma med mina underbara syskon Lovinit :)
Sen blev det kortspel och sjukligt mkt godis och chips, ungefär så det räcker e hel livstid skulle man nästan kunna säga! Det blev hemfärd tidigt för barnen va trötta, så jag gick och la mig halv tolv och sov till elva i morse Dunderskönt.

Idag har jag suttit ute i solen ungefär heeela dagen med Jannica & Helena, underbart även om det kasnke blåste lite väl mkt för min smak, men men det gick bra.
Träning i bergsjön, gick bra, går sakta en säkert framåt ;)

Nu ska jag sova imon är det jobb igen HURRAY!!!

Peace

Inga kommentarer: