3 apr. 2009

vilken vecka....


POHA säger jag bara, helt sjukt galet hektisk vecka har det varit, fattar inte att jag hinner med.. Fast det gör jag ju inte hellet dock! HAHA.

Kom nyss hem från jobbet som jag vart på i drygt 12 timmar, det var den värsta arbetsdagen någonsin, fyfan vet inte om jag kommer kunna gå imon altså.

Denna veckan har jag jobbat drygt 50 timmar och vart på gympan ungefär 15 timmar redan och då har jag ändå hela helgen kvar med. Imorgon blir det uppvisning på frölunda torg, våran underbara gamla hederliga schlager show och sen lite lätte volter blir det nog. Efter oss blir de
Måns Zelmerlöf på scen. NAJS haha..

Min lägenhet ser ut som en svinstia, och då överdriver jag ingeting alls.. Fyfan det bara byggs på heeela tiden. Får blir storstädning och tvättning hela måndagen då jag är ledig. Underbart skönt att få undan allt.. Jag menar damtussar som ligger överallt, kläder som ligger lager på lager, hur mkt disk som helst som är utspritt över hela lägenheten. Osorterat skräp på hela köksbordet, gamla räkningar som jag inte ens har orkat trycka hål i och sätta in i pärmen.. Ahh det är galet äckligt här, kanske ska ta tag i det istället för att sitta här och skriva massa strunt.. Jaopp nu ska jag diska kl halv ett på natten WOHO..




Inga kommentarer: