14 feb. 2010

Alla hjärtans dag...

.. ahh det är nog mest skit.. HAHA


Men fick ett inlägg på facebooken av min bästaste

Det är alla hjärtans dag och folk borde springa omkring och trycka i choklad i varandras munnar men det enda jag saknar är ett lock öl och dig på en filt utanför huset vid kyrkby. Sen är det skitsamma om vi så skulle hamna på en logdans i torslanda eller på uteserveringen på trädgårn. Jag vill ha sommar och dig. Särski...lt det sistnämda. Har försökt återskapa känslan att bara dö i din soffa, men det finns typ ingen soffa i världen som man kan dö i lika skönt som i din. Vad i helvete liksom? Tycker vi ska planera in en campingutflykt när jag kommer hem... Eller så tar du dig upp till sthlm den femte juni så dampar vi där i tre dagar innan vi åker tillbaka till götet tillsammans. Vi kan låtsas att du hämtar hem mig - så får vi liksom alla andra en romantisk historia att berätta för våra barnbarn. Glad alla hjärtans vännen. Saknar dig!



DU BETYDER MASSA BRA!!

Happy Valentines Hannah och alla andra godingar

1 kommentar:

(•_●) sa...

du e faktiskt bra du också!!!