15 feb. 2010

...

Klockan slår snart 00.00, vilket betyder att min sjukskrivning är officiellt över. Och att jag ska kunna jobba helt och hållet utan smärta vilket jag betvivlar att jag kommer klara. Men jag kommer försöka mitt bästa.

När klockan är såpass mycket (vilket jag tycker är ganska lite) är det ruggigt få bilar ute på vägarna. När jag nyss åkte hem från T-landa började det snöa, det slutade snöa exakt vid volvo och var nästan helt klart på himlen resten av vägen hem. Naturen är allt bra märklig. Under min resa hem från T-landa for många tankar genom huvudet. En av de som jag absolut var tvungen att kolla efter hela vägen var att se hur måga som hade gått och lagt sig (altså att det var bäckmörkt i husen/lägenheterna) restultatet blev om man höftar lite lätt sådär att cirkus 80% hade faktiskt redan gått och lagt sig vid 23.20. Det är ju väldigt tidigt och jag tänker vad är det som händer egentligen. Är folk verkligen så duktiga. Kan jag klara det. Jag ska iallafall försöka. Idag var första dagen jag hoppades på att komma i säng innan 23.00 men allvarligt. Trodde jag på det själv?!?
Att köra bil får mig på något sätt att må bra, iallafall när jag är själv, utan köer och folk som inte kan köra bil. Sitta och lyssna på ÄCKLIGT hög musik och bara sjunga så högt man kan kan var något av det bästa.
När jag kom fram fanns det som vanligt ingen parkering så som vanligt parkerar jag helt fel och helt olagligt. Men vad gör det? Det är ju ändå ingen som parkerar där.

Lägenhetsvisning har jag var på idag också och det verkar riktigt bra. Imon ska jag slå en pling till hyresägaren och säga att jag är tokigt intresserad. Får hoppas på ett jag och lite ny målarfärg.

Okej, livet börjar faktiskt gå åt rätt håll och jag börjar känna mig ganska tillfreds, iaf för tillfället. Hade jag Hannah, Lisa, Johanna, Gabbe, Anna & Hanna kvar här i Gbg hade det känns ännu bättre! STOR KRAM TILL ER.

Imorgon startar allt igen och det är verkligen blandade känslor. Gött att komma igång, men hårt att inte ha ngn ledig stund på ett bra tag.

Upp 7.15 imon och sluar 20.00 Så ser det ut nu.

Dags för sängen och How I met your mother.

//

3 kommentarer:

(•_●) sa...

Visserligen rätt sweetass!!! Hoppas du kommer igång ordentligt, tjäna massa kosing!! :) När har du semester i sommar. Eller får du någon?!

thedenius sa...

Jo jag har försökt få ledigt vecka 30, 31, 32 & 33. Hoppas på bäst väder då!

Anonym sa...

Fantastiskt!!!
Första gången jag tittar in i din blogg så ser jag att jag är omtalad! Jag blir ju riktigt rörd... (Om det nu var jag som var menad som Anna, annars har jag ju gjort bort mig rejält..hahahha)
Jag saknar dig så mycket min vän! Visst är det bra här uppe i sthlm men det är konstisgt det där. Trots att jag har det fint här i sthlm så har jag börjat sakna gbg en hel del, tro det eller ej... som hanna sa: man saknar inte kossan förrän båset är tomt...
Hoppas att du blir bra i foten snart. Kramar i massor Anna