11 feb. 2010

Dagen..

Igår (idag) somnade jag inte förrens vid 6.00 någongång. Håller på att åka på en förkylning känner jag, så just nu är nässprayen och papper mina bästa vänner.

Vaknade av att Sis ringde mig och frågade om jag skulle med till T-landa och hänga lite. Sure tänkte jag klockan var ju 14.00. Efter mina 5 stressade minuter kom jag ut och insåg att klockan faktiskt BARA va 11.00 vilket betyder att jag sovit ungefär 5 timmar. Men som sagt utan glasses är det inte lätt att skilja på 11 & 14 på mobilen. Jag är dock glad för min tidiga uppvakning eftersom jag förmodligen kommer kunna somna ganska snart.

Vi tog en sväng runt på Amhult och gjorde lite små inköp, och tog en snabbfika innan vi åkte vidare till Länsförsäkringar och sen hem till henne för att käka lite lunch och träffa sis #2 och småttingarna.

En sväng till gympan har jag hunnit med också och det var tyvärr inte många där idag.



UGG laget GULD

Inga kommentarer: