9 feb. 2010

OJ

Ja, vad har då hänt det sista.

Jo jag åkte hem från Johanna med bussen, det var snöstorm och minst 5 stora olyckor på vägen hem på 5 timmar. helt galet. Jag var rädd på riktigt. Och även under denna resa togs vi in i tullen. Jag fattade inget.

Sen i veckan har jag inte gjort mycket, det är altså så livet ser ut som sjukskriven fattiglapp.
Helgen befann jag mig i träningshallen för det mesta. Och tog min en go tripp bort till Angered i söndags för årets första tävling UGG som mina goa småtjejer tog hem guldet i. Och stolt tränare är man helt enkelt.

Igår hade jag och mamma en heldag tillsammans. Vi åkte bort till H-town för att träffa min käre sjukgymnast. Han sa att allt såg väldigt bra ut och sa att jag kanske borde operera min andra fot med. Men jag vet inte om jag pallar gå igenom det en gång till faktiskt. Om jag gör det så får det nog bli om ett år kanske.
Ullared blev det sen och lite små och bra-att-ha-saker som aldrig är fel. Och blev även övertalad om att skaffa mobilt bredband från 3. Ja, jag vet jag är lättövertalad, men jag tror verkligen på det OK?!

Så vad sker. Jo planen som så är att kanske ta en sväng till gympan senare och sen resten av veckan ta det lungt och kanske träffa lite polers innan allt drar igång igen nästa vecka.
A just det. Håret har blivit färjat. Rött = BIG LIKE.

Lyssna på The Baseballs '

//

2 kommentarer:

(•_●) sa...

VAAAAAAAAAAA HAR DU RÖTT HÅR! BAJSSTJÄRT. JAG SKULLE OCKSÅ FÄRGA DET RÖTT MEN DET BLEV BLÅSVART HEHEHE. MEN ALLA FÄRGAR DET RÖTT NU HELVETE. JA CAPSLOCK ROCKAR FETT. RÖV.

jannica sa...

Red head! Wooohooooooo! åååh vad kul vi ska haaaa ! call you later. vet du jag ha rinte börjat plugga än.... UHHH............................. kiss