27 apr. 2010

Smärta är något jag är bekant med..


Här är en bild från foten I januari, ungefär 2 veckor efter operationen.
Läkningen har fungerat ganska bra, rörligheten är och kommer aldrig bli densamma vilket är bra eftersom det betyder att ledbanden inte är lika uttänjda längre.
Hursomhelst så har jag inte haft speciellt ont den senaste månaden fram till igår när jag reste mig från soffan så bara gjorde det jätteont att gå. Och det gör det fortfarande, antar att jag ska vänta och se några dagar om det går bort, annan får jag väll ta mig en tripp till H-town för att checka läget. Nervös bli man ju.
Eller kan det ha något att göra med att man är tokförkyld? Neee, tror inte det va.
Tror febern börjar släppa nu iallafall HALLELULJAH!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad har hänt med din fot? är ledbandet av eller någonting? o varför fick du operera? :o

maja sa...

vad har hänt med din fot? mitt ledband har precis gått av..