29 apr. 2010

trött

jag är så trött på att vara sjuk nu. Hostan har retat mig hela natten, näsan va helt igentäppt när jag vakna och huvudet värker. Tur att jag inte ska jobba idag och imorgon.
värken i foten går upp och ner men för tillfället känns det helt ok.

Varför är det ALLTID så att så fort man gör något bra för någon får man skit av någon annan?
Varför är det alltid så attt när det händer en dålig sak, händer det alltid 3 i samma veva?
Varför är det så när man är sjuk så blir man bättre och så blir man sämre innan man blir frisk igen?
Varför ska allt handla om pengar ALLTID!?
Varför är det så att när man är helt lycklig och nöjd med delar av sitt liv, så är man helt förkrossad med andra?
Varför utnyttjar många människor andra till MAX?
Varför ska folk försöka få andra att må dåligt?


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet inte alls faktiskt... men du har sa rætt.. // Hannah